CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 6, 2011

++putus asa??mungkin..++

HARI : ISNIN 


MOOD : 70/100


KESIHATAN : SIHAT

lama rsenye xupdate blog syg ni..d0k umah stdy time cuti..cewahh stdy la kn0n..ahakss..
entri arini i msih mahu menggunakan 'aku ko'

aku sudah p0n mengalah..
aku letak tepi kesemua ego aku..
aku sudah p0n berusaha utk hubungan ini..
tapi semuanya sia2..
beliau melayan aku seperti org asing..


aku bkn pertama kali b'cinta..
aku faham maksud layanan itu..
aku tahu maksud di sebalik perubahan beliau..
kalau sudah tidak suka dgn aku..terus terang saja..
kalau sudah ada pengganti aku..terus terang saja..
tidak perlu terus terusan menyakitkan hati aku..


itulah..kadang2 aku memikirkan perkara yg +ve..
utk menyedapkan hati sndri..
tpi klu jalan ini yg beliau mahukan..
aku turutkan..
aku mengundur diri..aku sudah tidak mampu lagi utk berusaha sorg diri..
cukup la setakat ini..

:::apa guna lagi klu diri tidak dihargai:::

5 comments:

  1. lelaki kadang2 menyenangkan~~kadang2 menyakitkan,,,sabarla...mungkin akn jmpe yg lbih baik~~chayoks dear!!

    ReplyDelete
  2. rohayatie : aah..mmg..tpi nk melupakan sgt ssh..

    izzati : i will dear..

    ReplyDelete
  3. bucuk... be strong ok....jodoh 2 ade tp kite kene rajin

    ReplyDelete
  4. gadis : saya sntiasa mnjadi kuat wlpun ia sgt ssh syg..

    ReplyDelete