CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 27, 2011

KEKASIH LAMA KEMBALI

MOOD : 80/100


KESIHATAN : SIHAT



bila cinta saya awk permainkan
bila syg saya awk permainkan
bila kesetiaan saya awk permainkan
bila kepercayaan saya awk permainkan
sekarang awk dtg cari saya balik
setelah sekian lama
untuk apa?
melukakan hati saya lagi
lupakah apa yg awk lakukan
lupakah penghinaan yg awk berikan
lupakah sabarnya saya dgn perangai awk
t'tiba awk dtg cari saya balik
utk sambung ikatan yg putus
mudahnya hati lelaki
suka hati dtg dan suka hati pergi
mulia sungguh hati lelaki
mungkin awk lupa
ALLAH itu maha adil
hakim yg paling adil dlm alam semesta ini
setiap apa yg kita buat pasti ada balasannya
awk lupa tentang itu
tidak mengapa bagi saya 
saya sudah pun memaafkan awk
tapi melupakan amat sukar
tidak perlu awk taburkan kata-kata manis
janji-janji manis lagi
kerana saya tetap dgn keputusan saya
berkawan?
maaf saya tidak boleh berkawan dgn lelaki mcm awk
sbb awk t'lalu byk sakitkan hati saya






No comments:

Post a Comment