CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 20, 2011

AURA EMAK

HARI : AHAD


MOOD : 80/100


KESIHATAN : SIHAT

sedang leka mentelaah buku
telefon berbunyi
dengan tenang aku menjawabnya
mak tersayang rupanya
bertanya tentang aku
sudah study ke aku
sudah solat ke aku
test apa esok
aku mahu menangis mendengar suara mak 
aku hanya mampu tahan
tidak mahu mak aku mendengarnya
kalau mak tahu apa yang ada dalam hati ini
mak kenalkan anak mak ini
hati aku tenang mendengar suara mak
tapi perbualan hanya seketika
aku tidak mampu mengeluarkan kata-kata lagi
hati aku sangat sebak
biarlah hanya mak yang tahu liyana itu siapa
kerana mak yang melahirkan liyana 
mak selalu pesan 
biar orang buat kita
kita jangan buat orang
ingat tu
baik mak

4 comments:

  1. ingt pesan mak tu yana....
    bio owg wat kte, jgn kte wat owg...
    bio klu owg 2 xphm kte, nk sergah tnpa usul periksa, tp kte jgn jd manusia cm 2..
    ~hanna said~

    ReplyDelete
  2. sabar yeh syg..
    nnt cuti saya amik awk k...
    tk mau sedih2...

    ReplyDelete
  3. bila berjauhan,, suara mak dah cukup bagi semangat..

    ReplyDelete
  4. hanna : baik ana..

    keynah : ok..bwk lari saya ok..

    mykhalis : aah..2 la penawar segalanya..

    ReplyDelete