CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 1, 2011

++hanya dia++

HARI : RABU PAGI


MOOD : 60/100


KESIHATAN : KURANG SIHAT (SELSEMA)




utk entri arini i nk guna 'aku ko'..blehkn..(^_^)



Hari semakin b'lalu..
cuaca seolah-olah memahami jiwa aku..
khabarnya segamat banjir..
aku sgt risau akan beliau...
m0ga-moga beliau dan keluarga selamat serta sihat..


"kita sme2 jge hubungan kita"
m'cuba berusaha utk sesuatu yg xmampu aku buat seorg..
seperti bertepuk sebelah tgn xkn b'bunyi..
aku sntiasa sbr menunggu,xpela mungkin ini bahagian aku..
aku redha..
masih igt aku perbualan b'sama mak aku..
aku m'beritahu mak mengenai ex aku yg m'cari aku kembali..
mak aku terus b'kata "habis ko nk tgglkn amir"..
sweetkn mak aku..


aku sntiasa igt akn perkara itu..
cinta utk ex aku da lme xde..
cinta aku hanya utk beliau..
tpi perubahan beliau m'buatkn cinta beliau pada aku mungkin tiada..
kesenyapan beliau m'buatkn aku memikir perkara yg pernah b'laku pada aku dlu..
mungkinkah beliau sanggup m'buat aku begitu..

p/s : aku pasrah

No comments:

Post a Comment