CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 23, 2011

~MAK..RINDU.~

MOOD : 70/100
KESIHATAN : SIHAT



rindunya kat mak i
i rasa nak balik je skang
sudah menjadi rutin i setiap hari
sebelum ke kelas akan call mak
mintak restu
banyak sgt yang i nak cerita kt mak i
i xboleh dgr suara mak i
nanti i sayu n nangis
kdg2 cuba jgk wat2 cool
tapi naluri ibu itu kuat
semalam i call,mungkin suara i lain agknye
mak tnye,"ok ke tak ni?mcm ada mslh je"
sayunye hati i mak tnye cm2
kalau boleh mmg i nak cerita sumenye
tapi nnti la mak ye
"ayg rindu kt mak"
i nak balik minggu ni tapi mak plak xde
myb diswek i g umah pakngah kt sg.besi
mak rsau keadaan i
gastrik i makin teruk
lastweek mak suh balik nak wt checkup
tapi i ada test
berat bdn i pon da trun
mak ckp nnti pakngah bwk g hospital
i ckp xpela mak
"ayg ok"
nanti balik kte g sme2
i nak g ngan mak i
"mak..nape msti sume ni jdi kat ayg"

::homesick::

1 comment:

  1. yana... lame diam..emmm marah aan ye...
    jgn la macm ne

    ReplyDelete