CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 22, 2012

Dear Future Husband

Assalamualaikum.
alhamdulillah dpt tulis entri utk rini.
tajuk entri mcm da nk kawin da ye..tidak2, lom g.
i msih menunggu jdoh dri ALLAH insyaALLAH.
cuma i nk share ciri2 suami yg i nak.(^_^)





InsyaALLAH, ciri2 ni la yg i mahukn:-

** Boleh menjadi imam kpd i n insyaALLAH kpd ank2 serta keluarga 
## Mlm pertama perkahwinan, ajk solat sunat b'sama
** Kejutkan solat sunat di p'tghn mlm
## Sentiasa menegur bila i lalai or lagha
** Mencintai dan menyayangi i kerana ALLAH
## B'tggungjwb, memahami, sbr, setia. insyaALLAH







Saya tak sedihpun kalau pasangan saya tiada Master @ PhD.. 
Saya tak sedihpun kalau pasangan saya belajar takat darjah dua...
Saya tak sedihpun kalau pasangan saya bergaji kecik..
Saya tak sedihpun kalau pasangan saya tak kacak langsung...

Malah saya akan SANGAT berbangga jika dia ada agama & dia amalkannya...


InsyaALLAH i nak memelihara perhubungan sehingga m'jadi halal disisi ALLAH, klu i da jmpe jdoh i..





Kalau nak bercinta, biar sampai syurga. Jangan akhirnya ke lembah neraka. Semoga semuanya kerana Allah. Cintailah seseorang kerana Allah. Setiap nafas dan langkah kerana Allah




Bila ingin mendapatkan jodoh yang baik, maka perbaikilah diri. Hiduplah sesuai dengan ajaran Islam dan Sunnah Nabi-Nya. Jadilah lelaki yang soleh, jadilah wanita yang solehah. Semoga Allah memberikan hanya yang baik buat kita.





insyaALLAH, ALLAH sentiasa beri yg t'baik utk hambanya (^_^)


*** tq to En.FB for the cute pic

8 comments:

  1. harap insan yg bernama lelaki yg boleh membimbing kita..thank for ur entry..nice

    ReplyDelete
  2. nice entry. KC doakan Yana dapat apa yg dihajati.

    ReplyDelete
  3. Nice entry. KC doakan yana dapat apa yg dihajati.

    ReplyDelete
  4. Amin. Semoga kite sama2 dapat yang seperti kite mahu. Syg awk. Mish U!

    ReplyDelete
  5. salam, akak doakan adik ditemukan dengan pasangan yang diredai Allah. in sha Allah

    Nak kongsi 1Rahsia

    ReplyDelete